Skip to content

CRM, ERP, SFA, mobile, business intelligence

Solutia Entersoft CRM  poate fi folosita ca un produs de sine statator sau poate fi integrata complet cu Entersoft ERP sau cu sistemul ERP pe care il aveti deja. Entersoft CRM sustine o gama larga de activitati:

TII USOR SUB CONTROL VANZARILE SI MANAGEMENTUL RELATIILOR CU CLIENTII

  • Controlezi fiecare pas al procesului de vanzare printr-un sistem de rapoarte si dashboarduri accesibile in timp real. Cati potentiali clienti sunt in fiecare etapa de vanzare? Cati nu au fost contactati? Cati si-au aratat interesul dar nu au fost vizitati sau nu li s-a trimis o oferta? Cati au fost vizitati dar refuza colaborarea si de ce? Cator prospecti li s-au trimis oferte si de cat timp sunt ofertele in asteptare? Care e valoarea estimata a ofertelor trimise si care sunt sansele de inchidere? Cati din clientii ofertati au ales concurenta si de ce? Ai la dispozitie zeci de indicatori de performanta pentru un management al vanzarilor eficient.
  • Realizezi usor planificarea si monitorizarea activitatii echipei de vanzari, alocarea de prospecti, clienti si activitati. Monitorizezi gradul de incarcare, tipurile de activitati, vizitele programate si scopul lor. Poti aloca sarcini (telefoane, vizite sau service) si urmari desfasurarea lor.
  • Perfectionezi procesul de ofertare prin instrumente care te ajuta sa oferi alternative la produsele lipsa, produse complementare, sa verificii disponibilitatea sau sa lucrezi usor cu marimi sau forme de impachetare diverse.
     
  • Ii dai echipei tale informatiile de care are nevoie pentru a reactiona cu clientul profesionist si eficient. Care sunt cele mai frecvente probleme in relatia cu clientii si cum va poate ajuta un CRM? (citeste aici)
  • Inlaturi pierderile si problemele cauzate de eficienta scazuta a agentilor de pe teren cu solutia SFA (Sales Force Automation) de la Entersoft CRM Care sunt cele mai frecvente probleme in relatia cu clientii si cum va poate ajuta o aplicatie SFA?(citeste aici)
  • Gestionezi usor contractele si abonamentele
  • Automatizezi activitatile repetitive pentru a creste productivitatea si a anula sansele de a uita sau a gresi
  • Integreaza Solutia CRM cu sistemul ERP si vei avea imaginea pe 360 grade a clientilor tai. Vei avea la dispozitie toate informatiile pornind de la vanzarile generate raportate la bugetul propus, categoriile de produse care genereaza venituri, produsele pe care nu le cumpara, neincasate, comportamentul de plata, reclamatii, comenzi in asteptare, conditii comerciale, activitati ale echipelor de vanzari si/sau service la client, etc.

COORDONEZI USOR TOATE ACTIVITATILE DE MARKETING

  • Urmaresti si analizezi categorii de clienti, surse de potentiali clienti sau recomandari
  • Planifici si coordonezi campanii de marketing
  • Gestionezi usor aplicarea de chestionare si sondaje. Posibilitatea completarii pe teren a chestionarelor imbunatateste activitatile de marketing, prin furnizarea unor informatii valoroase despre tendintele pietei, activitatea concurentei, gradul de satisfactie al clientilor, posibilitatea de retentie a clientilor, etc. Entersoft Mobile® include facilitati inovatoare pentru crearea rapida a chestionarelor si sondajelor si completarea acestora la fata locului, pe un dispozitiv mobil. Structura acestora poate fi complexa, cu diferite forme de raspuns, optiuni multiple, selectie rapida, completare cu date sau text etc. Chestionarele si sondajele pot fi integrate rapid în campaniile CRM, pe baza unor criterii personalizate.
  • Gestionezi activitatile de e-mail sau SMS/MMS marketing
  • Tii sub control activitatile de merchandising. Strategia de merchandising si planurile de executare sunt generate in aplicatiile de back-office ale companiei si transmise instantaneu catre dispozitivele mobile ale echipei din teren. Utilizatorii sunt informati in detaliu asupra sarcinilor primite spre finalizare, disponibilitatea stocurilor, livrarea materialelor promotionale, comenzile plasate,monitorizarea competitiei, spatiile disponibile conform intelegerilor de merchandising etc.
  • Planifici si monitorizezi usor evenimente
  • Urmaresti si analizezi concurenta (per clienti, oferte, produse sau zone geografice), precum si impactul concurentei in procesul de vanzare

GESTIONEZI ACTIVITATILE DE SERVICE-UL SI SUPORT LA CLIENTI

  • Gestionezi activitatile de service si reclamatiile. Automatizezi complet activitatile de back office in functie de procedurile interne, cerintele contractuale si cele legale. Monitorizezi solutionarea problemelor in functie de gravitate, prioritate sau tip de cauza.
  • Planifici si monitorizezi sarcinile echipei de service
  • Analizezi activitatile echipei de service printr-un sistem de rapoarte
  • Monitorizezi tipurile de probleme, timpii de interventie, solutionarea problemelor
  • SLA (Service Level Agreement Management) Monitorizezi toate datele referitoare la contractul de service cum ar fi locatia unde se presteaza serviciile, persoanele de contact ale clientului, persoanele care au dreptul sa solicite serviciile; gestionati articole si numere de serie, vizite repetitive, timp de raspuns conveniti, etc.
  • Cresti calitatea raspunsurilor la incidente printr-un sistem de managementul cunostintelor. Metodele de solutionare ale problemelor pot fi centralizate in baza de managementul cunostintelor, iar intreaga echipa de service sau suport are la dispozitie cunostintele acumulate in urma interactiunilor anterioare cu clientii. (interventii, remedieri tipice/atipice, informatii tehnice, managementul procedurilor de mentenanta periodica, garantei/postgarantie etc)

 

Entersoft
Entersoft

In fiecare zi, managerii de vanzari trebuie sa faca fata provocarilor aduse de targete tot mai mari cu resurse tot mai putine si intr-o piata tot mai pretentioasa. Care sunt cele 15 din multele probleme zilnice ale unui manager de vanzari pe care o solutie CRM le poate rezolva? Cum contribuie un CRM si un SFA la eficientizarea activitatii echipei, la un mai bun control al activitatii si, in cele din urma, la rezultatele mai bune ale departamentului de vanzari? Care sunt beneficiile pe care solutii de tip CRM si/sau SFA le aduc companiei?

Entersoft

Nu mai este demult un secret ca este mult mai costisitor sa atragi clienti noi decat sa ii pastrezi pe cei deja existenti in portofoliu. Orice companie de azi isi doreste sa gaseasca cele mai bune metode pentru a-si pastra clientii care contribuie la venituri si profit. Care este rolul unui CRM in acest proces de management al relatiei cu clientii? Cum ajuta un CRM echipele in pastrarea unei relatii armonioase cu clienti tot mai pretentiosi? Care sunt beneficiile implementarii unui CRM din perspectiva relatiei cu clientii?

Entersoft

Un ERP sau un CRM sunt investitii care vor influenta dramatic felul in care se vor desfasura lucrurile in companie din momentul achizitiei. Mai mult, un ERP sau un CRM sunt, de cele mai multe ori, o investitie pe termen lung atat din punct de vedere financiar cat si din punct de vedere al resurselor de timp si energie alocate. La ce trebuie sa ne gandim cand alegem un ERP sau un CRM pentru a ne asigura ca am facut o alegere buna? Care sunt criteriile in alegerea ERP -ului sau CRM -ului potrivit?

text a1

text a2

tex b

text c1

textc2

textc3