Skip to content

CRM, ERP, SFA, mobile, business intelligence

Entersoft Retail® sprijina complet procesul de vanzare cu amanuntul, generand vanzari, comenzi, chitante, bonuri, plati, facturi, retururi in orice tip de magazin si in companii cu lanturi de magazine.

 

COORDONAREA SI EFICIENTIZAREA ACTIVITATII MAGAZINELOR SE FAC MAI USOR

  • Maresti viteza de lucru si asiguri corectitudine in gestiunea produselor. Utilizarea codurilor de bare este pe deplin sustinuta de catre Entersoft Retail, plecand de la o simpla inregistrare si pana la tranzactii multi-dimensionale ce tin de caracteristici cum ar fi: culoare, marime, greutate, volum etc. Sunt create si atribuite coduri de bare multiple cu posibilitati de tiparire directa din cadrul sistemului. Suplimentar, Entersoft Retail ofera posibilitatea de a crea reguli de lucru cu codurile de bare si interpretarea lor analitica, in functie de: tip, vanzator, familie, produse, sezon, greutate, volum etc.
  • Optimizezi managementul stocurilor. Entersoft Retail asigura managementul stocurilor printr-un flux complet al operatiunilor, inlocuirea bunurilor din magazine pe masura ce se vand si inventarierea automatizata in timp real, crearea si inregistrarea automata de documente contabile cu evaluari diferite. Fluxul de aprovizionare a marfurilor din magazine este optimizat printr-o propunere personalizata direct catre sediul central sau direct catre furnizorii agreati. Permite aprovizionarea centralizata pe baza unui necesar de marfa si vanzari de la fiecare magazine;
  • Planifici activitatile de marketing pornind de la datele concrete inregistrate in solutia ERP pentru Retail. Inregistrarea caracteristicilor demografice ale clientilor, analiza traficului din magazine, pe intervale orare, zile, in functie de fiecare zona a bunurilor din interiorul magazinelor, rapoarte de vanzari, toate produc dovezi si informatii care duc la luarea unor decizii de marketing.Promotiile sunt in functie de caracteristicile si nevoile fiecarui client, avand la baza cardurile de fidelitate (loialitate) sau carduri bonus ale membrilor. Suplimentar, operarea usoara si folosirea SMS-urilor de Marketing direct din sistem, ofera avantaje directe si integrate utilizand Entersoft CRM®.

[contact-form-7 id=\”8578\” title=\”Formular Entersoft ERP\”]

INFORMATIILE VITALE LA TIMP INSEAMNA CONTROL SI DECIZII MAI BUNE

  • Urmaresti si controlezi intregul proces de vanzare. Solutia de Retail sprijina complet tot ciclul de de la comenzi, incasari, vanzari, plati, stabilirea si implementarea politicilor comerciale, rambursare produselor, urmarirea costurilor livrarilor multiple pe baza contractelor de livrare.
  • Obtii toate rapoartele de care ai nevoie in timp real si cu un simplu click. Entersoft Retail ofera rapoarte complete, detaliate, plecand de la rapoarte standardizate per sucursala (gen monetarul zilnic, raportul Z ), la rapoarte pre-parametrizate de vanzari pe ora, sortiment, grup, tip familie,etc pana la rapoarte dinamice in care putem sa combinam informatii complexe dintre diferite zone ale sistemului cum ar fi: care este intervalul orar in care se incaseaza cel mai bine cu cash si care prin bonuri/puncte etc. Solutia ERP pentru Retail ofera posibilitatea de analiza a performantei fiecarui magazin prin urmarirea cheltuielilor pe centre de cost.
  • Ai toate informatiile la un loc, Entersoft ERP Retail fiind complet integrat cu sisteme de tip ERP, CRM si e-Commerce. In baza vanzarilor introduse, aplicatia gestioneaza informatiile in timp real si genereaza analize de vanzari pentru fiecare articol, grup de produse, analize pe magazin, sucursale, zona, casier, ora etc. Obtii status-urile si informatiile de care ai nevoie pe calculator sau chiar pe telefon., putand astfel raspunde rapid la oportunitati si putand lua decizii in baza datelor primate.
  • Contezi pe siguranta si trasabilitate. Sistemul de Retail ofera siguranta in utilizare, fiecare terminal avand posibilitatea de semnatura electronica.
  • Asiguri transmiterea informatiilor de la sediu catre magazine. Sistemul central de back-office este sincronizat cu sistemul de front-office al magazinelor, cu functionalitati si modalitati hibride de lucru: posbilitati de lucru online, offline sau independente, asigurand actualizarea continua a a preturilor sau discounturilor in timp real.

[contact-form-7 id=\”8578\” title=\”Formular Entersoft ERP\”]

ORGANIZARE SI EFICIENTA INSEAMNA SI CLIENTI MULTUMITI CARE REVIN

  • Ajuti angajatii sa fie eficienti in deservirea clientilor. Interfata ERP pentru Retail este prietenosa, eficienta si rapida. Oamenii lucreaza usor iar clientii sunt serviti rapid si fara erori. Ofera operatorilor dreptul “de deblocare” pentru anulari si corectii de documente, astfel incat procesul tranzactiilor la casa sa faca fata unui flux mare de client. 
  • Ecranul de tip “touch screen” are o estetica moderna.
  • Oferi clientilor flexibilitate pentru orice sistem de plata. Sistemul ERP pt. Retail accepta toate modalitatile de plata si retur de cash, lucru cu card-uri, bonuri cadou, cupoane, puncte cash.
  • Maresti viteza de servire la produsele care necesita cantarire. Entersoft ERP pentru Retail permite interconectarea cu echipamente diverse de cantarire la POS;
  • Cresti eficienta personalului si inlaturi greselile in activitatile de etichetare si afisare a preturilor. Entersoft ERP pentru Retail automatizeaza schimbarea preturilor si etichetarea de produs;

[contact-form-7 id=\”8578\” title=\”Formular Entersoft ERP\”]

Entersoft-Retail