CRM, ERP, SFA, mobile, business intelligence
Un sistem SFA permite gestionarea activitatilor desfasurate de agentii de vanzari pe teren si are rolul de a optimiza legatura intre companie, client si angajatul de pe teren.
EFICIENTIZEZI MUNCA PE TEREN A AGENTILOR DE VANZARI
- Imaginea pe 360 grade a clientilor cu toate datele de contact, informatiile comerciale (vanzari, produse, politici comerciale si discounturi), produsele pe care nu le achizitioneaza, istoricul platilor si situatia la zi, reclamatii si retururi, cereri de service, comenzi in asteptare, etc.
- Informatii despre prospecti si oportunitati de vanzare si toate informatiile referitoare la interactiunea cu acestia: date de contact, istoricul interactiunilor si al nevoilor, oferte trimise etc.
- Targete de vanzari si stadiul lor, bugete, previziuni si abateri, pentru a monitoriza proactiv performanta
- Produse si Stocuri cu preturi, informatii privind disponibilitatea, posibilitate de rezervare, informatii logistice.
- Activitati de vanzare, incasare, cercetarea concurentei, merchendising.
- Informatii despre produse complementare, accesorii sau produse alternative pentru a incuraja vanzarile suplimentare
- Monitorizare prin GPS Tracking, geo localizare.
- Acces securizat in functie de rolurile stabilite de management.
- Posibilitatea de a introduce campuri obligatorii cu informatii importante pentru management si marketing.
MAI MULT TIMP ALOCAT VANZARII-MAI PUTIN TIMP ADMINISTRATIVULUI
- Oferte, Comenzi si Vanzari directe transmise automat catre sistemul CRM si ERP de la sediul central pentru a fi prelucrate, (informatiile fiind disponibile in timp real celorlalte departamente pentru rezervari), activitati de achizitii pe baza comenzilor, livrare, programare service, etc.
- Activitati de marketing, cercetari ale pietei, concurentei, chestionare.
- Rapoarte si Analize, in timp real atat la sediu cat si pe teren.
- Introducerea facila a datelor , pe loc, cu transmitere instanta catre centru astfel incat comenzile sa fie preluate si prelucrate pe masura ce sunt lansate
[contact-form-7 id=\”8578\” title=\”Formular Entersoft ERP\”]


Sanatatea financiara a firmei
Exista 8 cifre care vorbesc despre sanatatea financiara a firmei tale. Sunt cifrele pe care orice manager trebuie sa le cunoasca pentru a tine sub control mersul lucrurilor. Pentru a deschide documentul trebuie sa fii logat Logheaza-te [PM_Login]

10 modalitati de a enerva un client
Nu mai este demult un secret ca este mult mai costisitor sa atragi clienti noi decat sa ii pastrezi pe cei deja existenti in portofoliu. Orice companie de azi isi doreste sa gaseasca cele mai bune metode pentru a-si pastra clientii care contribuie la venituri si profit. Care este rolul unui CRM in acest proces […]

Un CRM pentru problemele managerului de vanzari
In fiecare zi, managerii de vanzari trebuie sa faca fata provocarilor aduse de targete tot mai mari cu resurse tot mai putine si intr-o piata tot mai pretentioasa. Care sunt cele 15 din multele probleme zilnice ale unui manager de vanzari pe care o solutie CRM le poate rezolva? Cum contribuie un CRM si un […]

DE CE SFA?
Un sistem SFA (sales force automation) permite gestionarea activitatilor desfasurate de agentii de vanzari pe teren si are rolul de a optimiza legatura intre companie, client si angajatul de pe teren. In competitia tot mai acerba si in lupta de a tine cat mai bine sub control resursele, un sistem SFA poate deveni nu doar […]

12 criterii pentru alegerea unui ERP_CRM
In fiecare zi, managerii de vanzari trebuie sa faca fata provocarilor aduse de targete tot mai mari cu resurse tot mai putine si intr-o piata tot mai pretentioasa. Care sunt cele 15 din multele probleme zilnice ale unui manager de vanzari pe care o solutie CRM le poate rezolva? Cum contribuie un CRM si un […]