• Digital_Body_Language
    Digital Body Language
  • Contacts_management
    Contacts management
  • Email_website_marketing
    E-mail, Mobile si Website Marketing
  • Social media
    Social media
  • Marketing_automation
    Marketing automation processes
14 1504301A25H34
salesmanago

      Sales Manago este solutia inovativa a companiei poloneze Benhauer, companie infiintata in 2011 dar care are deja filiale in Londra si Statele Unite si peste 5000 de clienti din intreaga lume  atat in zona de e-commerce cat si in zona de B2B. Solutiile lor au castigat deja premii internationale care le recunosc investitia in inovatie si le-au adus clienti importanti cum at fi Orange, Aviva, ToysrUS sau Praktiker.

      Cele 2 solutii Benhauer, SALESmanago Marketing Automation si APPmanago Mobile Marketing Automation aduc celor care inteleg importanta unei strategii on line instrumente avansate pentru cresterea vanzarilor prin redefinirea toolurilor traditionale specifice marketingului personalizat si prin focusul permanent pe automatizare si eficientizare a proceselor.

Tehnologie de ultima generatie pentru automatizarea proceselor de marketing!

Lady digital

Generezi profilul digital al vizitatorilor site-ului tau. Sistemul iti da informatii despre ei, cum au ajuns pe site-ul tau, daca repeta vizitele si care sunt punctele de interes pentru el. Astfel, poti personaliza continutul si ofertele in functie de ce este important pentru o anumita categorie de vizitatori.

BI 1

Managementul vanzarilor: lead management, pipeline-uri, setare sarcini pentru contacte sau echipa in Google Calendar, automatizari pe baza de reguli pe cardul contactului, repartizarea ledurilor, analize, rapoarte si notificari specific vanzarilor (vizite key accounts sau leaduri cu scor mare, cos abandonat, etc)

54febf20ed702

Imaginea pe 360 de grade a clientilor:  date de contact si demografice, date privind comportamentul pe site, informatii despre tranzactii, scoring general, istoric al comunicarii (mail, sms), statusul in pipelineul de vanzare, analize ale vizitelor, ale raspunsului la mesaje, sursa obtinerii contactului, etc

webhomes what we do intelligent strategy

Integrations and Connectors:  Integrare cu siteme de tip CRM (SalesForce, MS Dynamics, Sugar CRM, etc), cu platforme de e-commerce (Magento, Presta Shop, IAI-Shop, Woo Commerce, Selly, etc) dar si cu Google Analytics, Google Calendar, MailChimp, Adform.com, Citrix-Go to webminar, Remintrex, Zapier, samd).

The_Definitive_and_Ultimate_Guide_to_Marketing_Automation 1

TOT CE TREBUIE SA STII DESPRE AUTOMATIZAREA PROCESELOR DE MARKETING

Te invitam sa descarci si sa studiezi 2 ghiduri pregatite de echipa de specialisti ai partenerului nostrum, SalesManago. Vei afla ce inseamna Marketin Automation si de ce se folosesc din ce in ce mai multe sisteme automatizate, cum sa folosesti sisteme de Marketing Automation si ce procese ar trebui create sau ce module si solutii ai la dispozitie in sistemele de ultima generatie.

Mobile_Marketing_Automation 1

GESTIONEZI INTELIGENT TOATE LEADURILE SI EFICIENTIZEZI VANZARILE SI MARKETINGUL

  • Lead generation: printr-un sistem avansat de culegere de date si personalizare a raspunsurilor, Sales Manago genereaza diferite forme de culegere de date de contact pe baza unor functionalitati cum at fi landing page generator, formulare pentru downloadarea documentelor sau inregistrarea la evenimente, pop -upuri sau sidebars, formulare afisate pe anumite URL-uri, formulare dinamice, formulare restrictionate pentru utilizatorii anonimi, online chat, chestionare si sondaje on line.
  • Lead nurturing, sau informarea si educarea structurata si la momentul potrivit a prospectilor in vederea influentarii deciziei. De cumparare, de la forme de salut automatizate catre vizitatorii site-ului, la personalizarea mesajului din punct de vedere continut sau timp de transmitere, toate procesele din aceasta categorie au ca scop sa tina potentialul client aproape si sa convinga intr-un mod prietenos si cat maiaprope de nevoile lui.
     
  • Lead scoring sau notarea printr-un punctaj a interactiunii cu compania pentru a putea masura gradul de interes al prospectului si a decide modul in care acesta va fi tratat si prioritatea preluarii. Punctele pot fi date pentru revenirea pe site, vizite noi ca urmare a unor reclame, vizite ca urmare a unor cuvinte cheie prestabilite, clickuri date pe anumite linkuri, deschiderea unor mailuri sau newsletter, likes, etc
  • Prin Customer Engagement Index se poate urmari gradul de angajare a oricarui contact dincolo de stadiul de lead, la stadiul de client pe baza unui algoritm care ia in calcul o analiza detaliata a comportamentului acestuia in relatie cu toate formele de comunicare on line ale companiei, de la website la social media sau e-mail, adds, etc.
  • Lead flow este o functionalitate utila pentru automatizarea gestionarii leadurilor de la transferul leadurilor catre anumite programe educationale la transmiterea leadurilor calificate catre oamenii de vanzari potriviti, toate avand in spate un lead flow analytics atat pentru vanzari cat si pentru marketing.

ITI CUNOSTI PROSPECTII SI CLIENTII PENTRU A-I PUTEA AJUTA MAI USOR

  • Digital Body Language permite identificarea contactelor pe site sau social media si identificarea unor tipare de comportament care sa permita o segmentare inteligenta iar mai apoi personalizarea interactiunii in functie de punctele de interes.
  • Sales Intelligence presupune monitorizarea mai amanuntita ca pana acum a comportamentului pe site. Poti vizualiza daca utilizatorul a vazut sau a dat click pe imagini, butoane, slide bars si poti folosi aceste informatii pentru a genera profile de comportament mai eficace, pentru a segmenta mai usor si, nu in ultimul rand, pentru a face mai eficient procesul de scoring pentru Lead Scoring.
  • Managementul ciclului de viata al clientului incepe cand se genereaza in lead nou, continua prin procesele de comunicare si educare care conduc la tranzactie si care sunt urmate mai apoi de activitati care au ca scop retentia si cresterea loialitatii. Sales Manago permite masurarea gradului de angajare la fiecare etapa si asigura comunicarea corecta si eficienta.
  • Cu modulul de Revenue Performance Management folosesti datele despre tranzactiile anterioare pentru vanzari si marketing. Astfel, poti analiza comportamentul lor de cumparare de-a lungul timpului si sa faci segmentarea tinand cont de structura cumparaturilor si dinamica cheltuielilor lor.

PERSONALIZEZI INTERACTIUNILE PENTRU MAXIMUM DE EFECT

  • Real time content personalisation sau personalizarea continutului in timp util este o functionalitate care permite adaptarea mesajelor catre vizitatorii site-ului in functie de profilul detectat prin intermediul Digital Body Language. Functionalitatea este valabila si pentru utilizatorii anonimi si pentru cei autentificati si ajuta la personalizarea mesajelor atat pe site cat si in contactul real cu echipa de vanzari sau in retele de tip RTB. Ai la dispozitie formulare de contact, pop-upuri cu recomandari, bannere customizabile, e-mailuri automate, notificari automatizate ale echipei de vanzari sau a call centerelor, adaptarea automata in retelele RTB sau continut personalizat in aplicatiile mobile.
  • Folosind functionalitatea Anonymous Marketing Automations poti personalize comunicarea chiar si cu vizitatorii ale caror date de contact nu le ai inca atat prin intermediul site-ului cat si prin intermediul paginilor RTB.
  • Dynamic One-to-One Emails este una din cele mai innovative si avansate functionalitati ale Sales Manago si permite generarea de mesaje individuale pentru anumiti vizitatori pe baza comportamentului lor si a istoricului tranzactiilor. Astfel de mesaje, perfect croite pe punctele de interes si transmise la momentul potrivit vor fi mult mai eficiente decat tentativele de mass mailing pentru ca potentialii client vor primi mesaje cu produsele care ii intereseaza la momentul la care sunt interesati.  Mesajul poate contine produse vazute la ultima vizita, produse vazute in trecut, produse care se potrivesc cu alte produse cumparate, produse aflate la reducere, etc.
  • Predictive marketing este o functionalitate care, pornind de la istoricul de cumparare al clientului, sugereaza momente de transmitere de oferte pentru inlocuirea produsului, inlocuirea consumabilelor, potentiale produse complementare sau accesorii sau extinderea garantiei permitandu-ti astfel sa fii acolo la momentul potrivit pentru a influenta decizia de cumparare.

AI RAPOARTE CU TOATE INFORMATIILE SI STATISTICILE DE CARE AI NEVOIE

  • Ai dashboarduri pentru informatiile de care ai nevoie pentru decizii de la situatia contactelor in baza de date, statusul leadurilor, analize pe campaniile de promovare, e-commerce analytics, Google Analytics, analize de tip CRM pentru echipa de vanzari, evaluarea campaniilor de e-mail marketing, analize specifice website marketing si, nu in ultimul rand analize ale proceselor automatizate.
  • Sales Manago sustine Big Data Marketing prin capacitatea de a sinstetiza informatii despre contacte din CRM, ERP, BI si  cele din Social Media sau cele care rees din comportamentul de pe site.
  • Transactional Analytics and Automation este un modul complex care ia in considerare datele despre tranzactiile anterioare si permite segmentarea pe baza acestor informatii (produse, pret, categorii, locatie, etc). Sistemul permite automatizarea si personalizarea communicarii de marketing si vanzari: e-mailuri dinamice dupa vizita pe site, recomandari inteligente in cadrul site-ului, adaptarea discountului la profilul sau istoricul de cumparare a clientului, dezactivarea campaniilor RTB dupa cumparare sau activarea unor produse complementare. De asemenea, modulul masoara eficacitatea regulilor de automatizare si a programelor de e-mail marketing.
Interesant de citit